Bästa flughuvan?

norrsol

Trådstartare
Vet att det finns trådar om flughuvor, men postar ändå en ny då jag tycker det kommit fler varianter på flughuvor.

Det finns ju flughuvor, med öron/utan öron, hårt nät och mjukare variant av nät, kardborreknäppning och elastiskt gummiband. Långa, korta, med hals och utan hals.

Vilken är den bästa varianten av flughuvan? Vilken sort ger inte skav? Håller de mjuka näthuvorna lika bra som dom hårdare? Tycker ni det är någon skillnad prismässigt, dyrare bättre än de billiga?

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
874
Senast: TinyWiny
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 540
Senast: ildiko
·
Utrustning Förutom lite skav på den tjocka sommarmagen tycker jag att Rambo Protector har suttit bra på min häst (hade dock önskat att flughuvans...
Svar
12
· Visningar
1 049
Senast: Elo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka