Min favorit också!Jag älskar Dirty Dancing! Kan se den om och om igen!
Men älskar också Jaws och Jurassic park. De är väldigt underhållande, och jag blir fortfarande glad när de släpper nya jurassic world
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min favorit också!Jag älskar Dirty Dancing! Kan se den om och om igen!
Alla bra filmer, men The Green Mile är baserad på en bok av Stephen King, inte en historisk händelse.The Green Mile och Lawrence of Arabia. Båda baserade på sanna historier.
Sedan är ju LOTR, Pirates of The Carabien och Harry Potter ständigt återkommande i min DVD spelare.
Alla bra filmer, men The Green Mile är baserad på en bok av Stephen King, inte en historisk händelse.
El laberinto del fauno.
Det stämmer inte riktigt, efter en snabb googling.Även Stephen King baserade några av sina böcker på sanna historier, the Green Mile är en av dem, om du läser eftertexten ordentligt.
Det gör den verkligen! Såg den på bio förra hösten när biografen körde Throwback thursday och det är verkligen en biofilm!Har många favoriter. Men en som verkligen gjorde intryck var Jurassic Park när den kom. Helt magisk. Och den håller fortfarande.
Helt magisk! Och jag gråter varje gång när alla dinisar är där på ”ängen”. Med musiken. Som jag gråter!Har många favoriter. Men en som verkligen gjorde intryck var Jurassic Park när den kom. Helt magisk. Och den håller fortfarande.
Och jag ler fånigt eftersom det är så magiskt och vackert och fint och allt är underbart! Vackert!!Helt magisk! Och jag gråter varje gång när alla dinisar är där på ”ängen”. Med musiken. Som jag gråter!