Bästa bloggportalen

vinkelina

Trådstartare
Hoppas att detta inte räkas som efterlysning eller dyligt

Gillar att blogga och gör de från och till. Är på hobbynivå men skulle kunna få en lite större läsarskara bara jag skulle orka lägga manken till.

Är inte helt nöjd med portalen jag ligger på idag så tänkte höra vilken ni gillar bäst. Har eget domän men har tex aldrig lyckats få till på Wordpress.

Gillar att blogga och gör de från och till. Är på hobbynivå men skulle kunna få en lite större läsarskara bara jag skulle orka lägga manken till.

Är inte helt nöjd med portalen jag ligger på idag så tänkte höra vilken ni gillar bäst. Har eget domän men har tex aldrig lyckats få till på Wordpress.

En start oavsett portal är väl att länka till bloggen utifrån de sociala media du vistas på tänker jag .
När jag utifrån din tråd här tex kollade din profil så var bloggen du angett låst .

På Facebook tex har du ju många möjligheter att marknadsföra din blogg om du gör den synlig och öppen . Portal tror jag spelar noll roll såvida du inte är ”proffsbloggare” och jobbar utifrån sponsring.

En start oavsett portal är väl att länka till bloggen utifrån de sociala media du vistas på tänker jag .
När jag utifrån din tråd här tex kollade din profil så var bloggen du angett låst .

På Facebook tex har du ju många möjligheter att marknadsföra din blogg om du gör den synlig och öppen . Portal tror jag spelar noll roll såvida du inte är ”proffsbloggare” och jobbar utifrån sponsring.

Haha, de var en gammal blogg, nu är de ändrat ;)

Men jo delar och så vidare. Är mest sidan jag bloggar på som jag inte är 100 med och funderar därför vad folk gillar

Synd att du inte gillar Wordpress, jag tycker det är en supersmidig plattform att blogga på, använder gratisversionen. Dessutom gillar jag att alla wordpress-baserade bloggar kan läggas till i ens flöde så det är lätt att följa utan att behöva hoppa från blogg till blogg. Det är dessutom enkelt att synas och hitta andra bloggar genom etikett/tag-systemet.

Jag använde Blogger länge men det är (enligt mig) värdelöst i jämförelse med Wordpress.

Haha jag älskar också att blogga! Har så många olika bloggkonton :o Har provat lite olika portaler men inte så jättemånga, typ blogg.se, nouw (förut hette det devote.se va?), wordpress & "blogger" litegrann och sen kanske någon till. För min del fungerar blogg.se utmärkt då jag inte har några läsare och bara skriver lite om mina dåvarande tankar, känslor eller dikter.

Annars skulle jag rekommendera wordpress & blogger.com (blogspot?)

Även jag föredrar Wordpress. I mitt tycke är det enkelt när man väl fått kläm på hur det fungerar, och det tar inte så lång tid att få det om man bara vågar klicka runt och prova. Ett stort plus i mina ögon är att det är väldigt lite reklam.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 265
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 873
Senast: fejko
·
Relationer Killen har en granne som beter sig mer och mer mysko, i början var hon rar men nu tycker jag mest det blir en otrevlig stämning. Jag...
2
Svar
30
· Visningar
3 613
Senast: Pilot
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Evolve