bästa "alternativ-skon"

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Puffis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 991
P

Puffis

bästa \"alternativ-skon\"

Någon som vet vilka olika skor det finns för barfotahästar... alltså jag menar sådana som ser ut som joggingskor... eh... :confused: om ni fattar vad jag menar... ;)

länkar skulle vara bra att ha! :angel:

Tack! :bow:

Re: bästa \"alternativ-skon\"

vet bara de som finns på hööks. du får gå in och kolla under hästen, benskydd så finns det några som heter old mac's... finns nog massa fler, men jag kommer inte på några andra nu...

på harmonyhorse kommer man ju inte in :cry:

gå in och titta på www.easyboot.com eller sök på easyboots här på forumet så får du några träffar.
på hööks finns oxå old macs, gå in och kolla där!

Lycka till!

Marquise supergrip
Swiss horseboot
Old Mack´s
Boa horseboot
easyboots

Sök på google.

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
988
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Jag behöver era goda råd. Jag hade tänkt fråga om det är någon här som är bra på konflikthantering, men jag tror nog inte det är där som... 2
Svar
33
· Visningar
2 756
Senast: Tora
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 315
Senast: Görel
·
Hundhälsa Jag behöver tips på bra torrfoder att ge som kompliment till musch. Jag har en sexmånaders kastrerad dvärgpudel som äter musch med god... 2
Svar
31
· Visningar
2 734
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025
  • Tävla/träna trots höglöpande tik hemma?

Hästrelaterat

• Hull..?
  • Ridskoleryttare
  • Vilka raser passar in?
Tillbaka