Barnvagnar...

YorkWann

Trådstartare
nu får ni hjälpa mig, kan ingenting om vagnar,

Kraven är att vagnen ska vara lättrullad, de bor ute i ingenstans och de prommenerar mycket på ojämn mark, kommer gå med den till stallet osv. så tålig och lättrullad, det för ingenting om den är stor och lite brötig, de har plats. kollat på Urban Jungle, kan det vara nått? Tycker dock inte att liggdelen på den eer så säker ut :crazy: Vagnen måste ha ställbart styre på hon är kort och han jättelång.


Hjälp!
 
Sv: Barnvagnar...

Det är en fördel med luftfyllda hjul om det är ojämn terräng! (Tycker jag iaf) Det blir inte lika stötit o hoppigt då.
 
Sv: Barnvagnar...

kan bara rekommendera Bugaboos vagnar!

Det finns speciella hjul att köpa till som klarar ojämn terräng eller mycket snö och styret går att göra jättelångt eller jättekort!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Nu är det ju länge tills min bebis kommer, men har redan nu börjat kika lite på barnvagn (min plan var att hitta begagnat, och då är det...
Svar
17
· Visningar
4 009
Senast: Gnarpis
·
Övr. Barn Hur tusan väljer man egentligen? Självklart fattar jag att man måste sätta ut vissa kriterier som man har, annars bli det ju stört...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 332
Senast: Galapago
·
G
Gravid - 1år Hej! Ni som har små barn! Nån som kan rekomendera en bra barnvagn som funkar i ojämn stallterräng, men som samtidigt är lätt och...
Svar
12
· Visningar
3 241
Senast: Larnqvist
·
Hästmänniskan Ja, jag förstår mig nog helt enkelt inte på vissa människor.. Lite bakgrund: Jag har under ett par tre månaders tid sökt med ljus och...
Svar
13
· Visningar
1 762
Senast: incognito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vi med egen gård/stall
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp