Barnvagnar på nätet

T

Tarzzan

Vart kan man se nya barnvagnar på nätet?
Typ Emmaljunga och Brio?
Där även priserna står:confused:

Sv: Barnvagnar på nätet

Ingen som vet någon bra sida med priser?

Priserna skiljer sig från alla olika återförsäljare men brio har rek. priser på sin sida www.brio.se men räkna minst 5.000kr + tillbehör om du ska ha en ny vagn. Eller passa på när de har utförsäljning på hösten för att göra plats för kommande årets vagnar eller fynda på blocket. Finns ju många barn som vägrar sova i vagn och jag t.ex. köpte min vagn på rea med 3 års garanti, så skulle du t.ex. köpa min vagn nu och den pajjar om 2 år så får du ändå en sprillans ny (om du inte med våld tar sönder den alltså men det tror jag du förstår) den är även försäkrad så skulle den bli stulen eller vandaliserad får jag en ny.

jag t.ex. köpte min vagn på rea med 3 års garanti, så skulle du t.ex. köpa min vagn nu och den pajjar om 2 år så får du ändå en sprillans ny (om du inte med våld tar sönder den alltså men det tror jag du förstår) den är även försäkrad så skulle den bli stulen eller vandaliserad får jag en ny.

Man ska vara försiktig med dessa garantier.
Många ggr gäller den bara för 1:a köparen. Alltså den som köper vagnen från butik.
Så även om man köper den begagnad av dig innom 3-års perioden så är det inte säkert att garantin gäller för ägare nr 2.

En bra sak att kolla upp innan man köper begagnat:)

Man ska vara försiktig med dessa garantier.
Många ggr gäller den bara för 1:a köparen. Alltså den som köper vagnen från butik.
Så även om man köper den begagnad av dig innom 3-års perioden så är det inte säkert att garantin gäller för ägare nr 2.

En bra sak att kolla upp innan man köper begagnat:)

De kolla jag med butiken och de gäller att man inte skriver sitt namn på papprena så är de bundna till vagnen och inte till köparen. :D

Liknande trådar

Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 768
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 018
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 516
Senast: MML
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 872

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka