Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo de klassiska finns medFinns inte de äldre Disneyfilmerna på Disney+? De har ju mycket musik.
Tänker på Lilla sjöjungfrun, Lejonkungen, Skönheten och odjuret m fl.
(Om de inte finns får någon gärna tala om det, då jag har funderat på att betala för en månad över jul/nyår just för att se om flera av dessa klassiker i engelskt original.)
Följer med, har precis tecknat Disney för att dottern på 3,5 skulle kunna se några Disney filmer. Provade med frost i fredags eftersom "alla" barn ju är galna i den. Vi kom igenom hela men hon tyckte inte den var fantastiskt. Hon tänker ganska mycket över saker och fastnar i typ "när blir det sommar igen", vad hände med föräldrarna osv.
Lånade boken om Bambi i somras och hon blev jätte ledsen när mamman dog så lejonkungen och liknande är inte ett alternativ ännu.
Vi provade med cars igår men då "fastnade" hon när han får hjullås på.
Finns ju så otroligt mycket Disney filmer man har glömt så tips mottages tacksamt!
Kanske några äldre? Typ Aristocats, 101 dalmatiner, Robin Hood eller svärdet i stenen? Aladdin? Älskade alla dem när jag var liten, jag gillade inte heller lejonkungen för den var läskig...
Tillägg: vi såg Aladdin häromdagen och den var ganska knepig på många sätt, även om sånglåtarna blev populära.
Kanske några äldre? Typ Aristocats, 101 dalmatiner, Robin Hood eller svärdet i stenen? Aladdin? Älskade alla dem när jag var liten, jag gillade inte heller lejonkungen för den var läskig...
Jag tycker många av klassikerna har väldigt mycket våld och svårigheter i sig så de får vänta...