Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
snigelfarmor skrev:kavat, ser absolut inte var jag har kunnat retat upp dig så till den milda grad??!! Varför tar du all kritik som personlig, heter du Hiltrud?
Strasser är inget för mig, acceptera det. Kasta inte skit på alla andra metoder, de är lika goda allihopa!
Att sen snacka skit om Ove och hans bror..ja, då ligger du på samma nivå som de du spottar på.
Ta flera av råden du fått här, lugna ner dig! Gå inte fram som en "taliban", det drabbar ju även mig som oxå förespråkar barfota.
..
/jenny
pondus skrev:.. Det går att sko på ett sätt som bibehåller hovmekanismen. Men min uppfattning är att träning och daglig motion är det viktigaste för att få en hållbar häst, och tyvärr är då många hästar beroende av skor.
Stopek skrev:Det är full fart med dig här på forumet. Från sadlar till barfotaverkning. Intressant att det finns kurser för Strasserverkningsmetoder i trakten (vi har träffats).
Jag läste ditt inlägg ovan om hur hovens utvidgning går till. Kunde inte för mitt liv hänga med i resonemanget även med en bok framför mig som beskriver hovens byggnad. Kanske du kan förklara det på ett enklare sätt, vore intressant att förstå den teori du framför.
Hälsning Maja