Barfighten i Lyon

Någon som kommit på det ännu? Testade att googla, men hittade inget. Konstigt? Allt annat hamnar ju på nätet direkt, hur kan detta inte finnas?

Men man blir ju bara nyfiken för att det är en så konstig artikel på 4 meningar. "Skandalen är ett faktum." :confused: Undrar om journalisten själv var nykter.

Enligt vad jag lyckats hitta så var det Michael Whitaker och Abdullah al Sharbatly. Dock ej någon säker källa på det, utan enbart groomskvaller på nån random blogg som kom upp när jag googlade.

Ja att den där Abdullah var inblandad förvånar mig inte ett dugg han har väl visat dåligt temperament tidigare när han skällde på en FEI funktionär?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel med Touchdown fick med sig två andraplatser från dressyren i Lyon, Frankrike.
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snabbast och felfri genom omhoppningen i Lyons världscup var tyska Richard Vogel. För svenskarna blev det nedslag för dagen och utanför...
Svar
0
· Visningar
67
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Patrik var tvåa i den inledande GP:n i Lyon, Frankrike, där det hålls dubbla världscupomgångar i helgen.
Svar
0
· Visningar
76
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Wilma Hellström och Cicci BJN visade god form i världscupen i Lyon, Frankrike, i säsongens tredje omgång.
Svar
0
· Visningar
91
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Mata småfåglarna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈