Bärby Regional 3 okt

Sv: Bärby Regional 3 okt

Har dom tävling igen? :laugh::banana: Jag ska dit och hälsa på alla underbara människor och självklart fotografera med min nya kamera! :angel:

Japp :) Fick höra det på kursen i söndags. Finns på tavlingsamnalan.se/island. Räknar starkt med att du kommer. Tyvärr kan du inte åka med mig dit ;)

Bussen är min trogna vän den dagen ;)
Sen räknar jag med att nån söt orkar köra ner och hämta mig vid vägen :angel: de är ju såååå långt att gå :D

Jag ska också vara med! Rider tölt och fyrgång. (kan inte alla nya siffer- och bokstavskombinationer för klasserna ännu, har haft ett långt tävlingsuppehåll).

Ska bli roligt att träffa lite för mig nya bukemänniskor!

Senast ändrad:

Vad roligt :) Du ska nog tävla V2 och T3 :) vi får se till att heja på varandra

jag åker bara med kolur:) ska vara med på t2 och v2:)

Liknande trådar

Övr. Hund Min tik som blir 3 år om 2 månader blir så väldigt markerade mot yngre hundar när de är lösa. Är det "normalt" för en tik som är typ...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Fetaost
·
R
Katthälsa Det senaste året har jag behövt uppsöka veterinär lite för ofta pga av kroniskt sjuk katt….. De stora djursjukhusen verkar ha satt i...
2
Svar
25
· Visningar
2 648
Senast: Kilauea
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·
Islandshäst Har tittat lite på islandshästar. Är väldigt sugen på en egen. 😍 Har tittat litegrann och konstaterat att dom är ganska dyra. Hur kommer...
Svar
9
· Visningar
4 837
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka