Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Andrea_med_A skrev:På en tidigare häst jag tog hand om, red jag ALLTID barbacka . Min tränare blev helt galen på mej, när jag kom till hopplektionerna utan sadel, men det är så oerhört mycket roligare LOVE IT ! red alltid utan sadel
En gång på en klubbhopptävling, var jag med barbacka folk trodde att det skulle gå jättedåligt men jag vann faktiskt den tävlingen . Jag rider nog bättre barbacka än med sadel
FridaW skrev:Haha! Låter roligt, men min häst har väldigt spetsig rygg får nöja mig med att skritta och småtrava lite grann när jag är barbacka
voltigehoppare skrev:man kommer ju liksom inte ner i sadeln, man sitter ju ovanpå och far åt alla håll. barbacka sitter man mer nere i hästen
Andrea_med_A skrev:hahaha själv hade jag INGA problem .. alla som träffa hästen min trodde hon var gravid .. HAHA , jag gillar mysiga tjocka hästar
Jag flämsa fram överallt på henne, fy vad roligt vi brukade ha .
Om hästen är spetsig, prova att lägga på ett schabrak, så känns det kanske lite bättre iaf själv har jag vant mej vid det onda