bara terräng?

X

xMarijuanax

ganska dum fråga och kanske är lite fel ställe att posta det här på men iaf. :angel:
går det att bara tävla i terräng? dressyr är varken min eller hästens grej direkt.

Sv: bara terräng?

ganska dum fråga och kanske är lite fel ställe att posta det här på men iaf. :angel:
går det att bara tävla i terräng? dressyr är varken min eller hästens grej direkt.

Leta rätt på några likasinnade så kan du rida Team Chasing :devil:

Sv: bara terräng?

Ja, det kallas för hunting och förekommer lite då och då.

Team chasing är inte samma sak som hunting som numer är borttaget förutom på Falsterbo. Däremot finns det förenklad fälttävlan som bara är terrängmomentet men kräver fälttävlanskort.

Liknande trådar

Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
461
Senast: yamyam
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
943
Senast: ufot
·
Samhälle Att Northvolt inte går så bra köper jag fullt pga att upplägget inte varit helt genomtänkt men det blir billigt att köpa för någon annan...
2
Svar
34
· Visningar
1 818
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gamla trotjänare
  • Autistisk bror
  • Textilåtervinning

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III