Sv: Bara stannar
Jodå det har faktiskt gått bra i 2 dgr i rad "ta i trä".. Han har liksom bara gått, fattar inte någonting alls. Han har stannat varenda dag som jag har tagit ut honom, men inte de senaste 2 dgr. Så måste få berömma min duktiga pojke . Fast ja, imorgon vet man juh inte vad som händer haha..
Tror också att de är för smarta ibland haha. Har inte behövt testa med morot ännu, men berättar så fort jag testat det. Ska tömköra honom för första gången på lördag .
Har du många ardennrar?
Hur går det för dig??
Jättekul med fler ardennerfolk :-)
Jag tycker att det låter jättebra att han flyttar sig för din röst! Ibland kommer dom ju bara på dumma ideér. Ibland tror jag t.o.m att dom förstår hur stora och tunga dom är och testar bara lite för att bevisa för sig själva att dom är det..haha.
Berääta hur det går med morotstricket. När han stannar så ta fram moroten och visa den. Gå något steg framåt med den och låt honom komma ikapp för att försöka snappa åt sig den....
Jodå det har faktiskt gått bra i 2 dgr i rad "ta i trä".. Han har liksom bara gått, fattar inte någonting alls. Han har stannat varenda dag som jag har tagit ut honom, men inte de senaste 2 dgr. Så måste få berömma min duktiga pojke . Fast ja, imorgon vet man juh inte vad som händer haha..
Tror också att de är för smarta ibland haha. Har inte behövt testa med morot ännu, men berättar så fort jag testat det. Ska tömköra honom för första gången på lördag .
Har du många ardennrar?