PiperGarden
Trådstartare
ska in och avliva min katt i morgon... min älskade lilla flicka som sovit i min säng i 12½ år och som alltid visar sån uppskattning och kärlek. nu är det dags att låta henne somna in... troligen en tumör på överkäken, vet var inte säker sist (2½ vecka sen), då drog vi ut alla kindtänderna i överkäken på den sidan och tömde en varböld (+ fick medicin såklart). men det har bara blivit sämre och nu har jag tagit beslutet. bor inte hemma, så när jag åkte hem nu (mamma meddelade att katten var något sämre) fick jag en smärre chock! Katten är helt glanslös i pälsen, ögat rinner betydligt mer än innan och hon har tappat drygt ett halvt kilo på 2 veckor! men hon är fortfarande rätt pigg och glad. är så ledsen! men som jag säger till alla så är det iaf skönt att få säga hejdå till min älskling, ist f att hitta henne påkörd en dag.
är min lilla enmanskatt, kan mycket väl attackera andra, men aldrig mig. vi har en ömsesidig kärlek och förståelse. tur att jag har min kära pålle att trösta mig hos. hon ligger här bredvid mig nu och spinner, kommer gråta floder i morgon...
två veckor sen, klickbara
är min lilla enmanskatt, kan mycket väl attackera andra, men aldrig mig. vi har en ömsesidig kärlek och förståelse. tur att jag har min kära pålle att trösta mig hos. hon ligger här bredvid mig nu och spinner, kommer gråta floder i morgon...
två veckor sen, klickbara