Bantips för 20*40 bana

Anyo

Trådstartare
Nu söker jag Ban tips på en 20*40 bana :) Alltså en "tävling" bana :) Om nån har skiss eller liknande :) Jag har helt fått ide torka :) Säg en smidig bana på ca: 70 cm kanske :)

Sv: Bantips för 20*40 bana

"Huset" är väl en bra bana, som går att variera lite också.

f6dce6c592eebbcffcf17bb1c42660eb.jpg

Skitdålig bild som jag lånade från google, men du ser ju hur det ska se ut och varför den kallas "Huset".
Går som sagt att variera. Hinderhöjd beroende på vad ryttaren vill ha för höjd, och det går att lägga till hinder, eller plocka bort, eller göra olika vägar. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 303
Övr. Hund Har någon tips på en form av pall eller liknande som går att ha vid fotänden av en säng? Behovet är till en hund som lättare ska kunna...
Svar
9
· Visningar
695
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 957
Senast: zarmino
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 108
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar