Banor runt Jönköping

RostKaptenen

Trådstartare
Hej på er! Finns det några banor kvar runt Tidaholm-Skövde trakten? Eller är Tranemo närmast från Jönköping?

Ljuslingsbacken finns ju i Skövde men vet inte om det är närmare dit än till Tranemo. Men Boxholm kan väl inte vara så långt från Jönköping?

Ljuslingsbacken finns ju i Skövde men vet inte om det är närmare dit än till Tranemo. Men Boxholm kan väl inte vara så långt från Jönköping?
Tack! Ljuslingsbacken hade jag glömt, var ungefär lika långt som Tranemo. Boxholm och Mantorp var också ungefär lika långt.

Tranemo är ganska trist för det går ju hästar i hagarna så man kan bara hoppa typ ett hinder i taget så välj något annat.

Vad gör du här uppe??:) Det finns som sagt Ljuslingbacken dessutom Mariestad, Sämsholm (dock ovisst hur mycket som går att hoppa där)och lilla banan Hajjerna men det är ju 1,5 tim från Tidaholm.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
13
· Visningar
687
Senast: Rosett
·
Hästvård Hej! Jag har en tvåårig Irish Cob kille som haft en hovböld och var hos veterinär för snart 3 veckor sen där de spräckte hål på bölden...
Svar
4
· Visningar
476
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 551
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025