Banor!*bråttom*

T

tokfia_z

Finns det någonstans ute på internet, där man kan ladda hem/ skriva ut olika banskisser? Eller har ni några bra förslag på banor?

Jag ska träna banhoppning imorn och ska iväg och bygga bana innan. Behöver lite hjälp med avstånden. Vi tänkte oss en bana med hinder på 40-60 cm.5-6 olika hinder, gärna några som går att hoppa ifrån bägge hållen. Så om någon vill rita upp en bana i paint, eller som sagt ,vet var man kan ladda ner eller iallafall kolla på någon bra bana, PLEAS hjälp mig :D

Kan man läsa TR på internet? Eller utdrag ifrån det iallafall :o

Sv: Banor!*bråttom*

Finns det någonstans ute på internet, där man kan ladda hem/ skriva ut olika banskisser? Eller har ni några bra förslag på banor?

Jag ska träna banhoppning imorn och ska iväg och bygga bana innan. Behöver lite hjälp med avstånden. Vi tänkte oss en bana med hinder på 40-60 cm.5-6 olika hinder, gärna några som går att hoppa ifrån bägge hållen. Så om någon vill rita upp en bana i paint, eller som sagt ,vet var man kan ladda ner eller iallafall kolla på någon bra bana, PLEAS hjälp mig :D

Kan man läsa TR på internet? Eller utdrag ifrån det iallafall :o

kanske en välldigt lätt bana men: http://i172.photobucket.com/albums/w5/zorrina/ridhoppbana.jpg?t=1182807869

gjorde ganska slarvigt men liksom långsida åtta långsida(numrerade hindrena!) avstånd och sånt vet jag däremot inte!

en till: http://i172.photobucket.com/albums/w5/zorrina/entillhoppbana.jpg?t=1182808342

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 341
Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 131
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII