Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha nä dra åt skogen vad äckligt Jag DÖR vad roligt!
(förlåt!)
Hemma hos en kompis blev jag serverad spagetti med fiskpinnar och hamburgerdressing. Förvånansvärt gott.
Varför mosad jag brukar alltid äta skivad banan till tacos. Ska prova mosad
BÅDA!!!Vilken av mina smakkombinationer menar du?
Men..... det är väl en helt vedertagen kombo?Jordnötssmör på äpple är en utav mina favvos.
Det där måste vara en norrländsk grej, min man som är infödd sådan äter alltid det. Eller lingonsylt till fiskpinnarna.
Jag vill ha grillchips och nötchoklad i samma tugga så vi är iaf i samma grannskap!Vet inte om det är jättekonstigt, men jag gillar chips (helst sourcream) och mjölkchoklad tillsammans, alltså i samma tugga. Återigen det där med sött och salt tillsammans!
Jag vill ha grillchips och nötchoklad i samma tugga så vi är iaf i samma grannskap!
Kall falukorv som smörgåspålägg.
Jag har hallonsylt istället då jag inte gillar lingonsyltVad skulle man ha till blodpudding om man inte har lingonsylt?
Har aldrig sett det i någon annan kombination i skolmatsedlarna och då tycker jag det är väl så vedertaget det kan bli.
Är obligatoriskt på kokt ägg, om man så äter det i äggkopp eller mosar och har som pålägg. Kan möjligen bytas eller kombinderas med Piffi Allkrydda.(Herbamare av A. Vogel)
Enligt mitt mor det enda sättet att äta falukorv.
Apropå annorlunda pålägg - jag tycker att chips är gott som topping på smörat mjukt bröd.
Har alltid blivit ifrågasatt för att jag gillar att hyvla ner ost i min soppa, i kina tyckte mina svenska klasskompisar att jag var helknäpp som hade ost i min nudelsoppa
på knäckebröd gillar jag ost och wasabi eller skinka,ost,wasabi och lite majonäs.
skinka, tomat och vitpeppar är gott på toast
lite vanligt salt på en gurkskiva
Brukar smälta ost på potatisbullar, på med lite grillkrydda och ha plommonsylt till
Gillar att äta frysta sötpotatispompa till halloumiburgare