Baloubet... ?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Totte
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 436
T

Totte

OM ni hade haft ett Baloubet-sto, vad hade ni funderat på att betäcka henne med? Hon är av god typ, rör sej trevligt och hoppar naturligtvis bra... ;)

Sv: Baloubet... ?

Hingstvalet i mitt fall hade nog berott en hel del på vad det är mer i stammen på henne. Att bara veta hingstens sida säger ju inte så mycket om vad som kan förväntas av en avkomma. Man måste veta mer om sto sidan i stammen.

Håller såklart med Masse. Vad har du i andra och tredje-led? Hur ser hon ut i modellen? Hur är hon i temperamentet?

Contender och Baloubet funkar ju bra. Landadel-blod likaså. Balsandra som vann bundeschamp var ue Sandro...

En sak är säker - jag hade varit kräääääsen. ;)

Själv skulle jag vilja ha tag på Baluobet till ett av mina yngre ston men ryktet säger att det frysta inte är så bra och då är det lite mycket pengar...

På stosidan skulle det isf vara hingst e. Cor de la Bryére och fullblod.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Freazer
·
Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 642
Senast: Hedwig
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
793
Senast: Roheryn
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka