Baloubet... ?

T

Totte

OM ni hade haft ett Baloubet-sto, vad hade ni funderat på att betäcka henne med? Hon är av god typ, rör sej trevligt och hoppar naturligtvis bra... ;)

Sv: Baloubet... ?

Hingstvalet i mitt fall hade nog berott en hel del på vad det är mer i stammen på henne. Att bara veta hingstens sida säger ju inte så mycket om vad som kan förväntas av en avkomma. Man måste veta mer om sto sidan i stammen.

Håller såklart med Masse. Vad har du i andra och tredje-led? Hur ser hon ut i modellen? Hur är hon i temperamentet?

Contender och Baloubet funkar ju bra. Landadel-blod likaså. Balsandra som vann bundeschamp var ue Sandro...

En sak är säker - jag hade varit kräääääsen. ;)

Själv skulle jag vilja ha tag på Baluobet till ett av mina yngre ston men ryktet säger att det frysta inte är så bra och då är det lite mycket pengar...

På stosidan skulle det isf vara hingst e. Cor de la Bryére och fullblod.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
686
Senast: Roheryn
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka