Ballykeane Stud

Netted

Trådstartare
Okej, nu har jag googlat i evigheter på allt som man kan tänka sig, för att hitta information. Jag vet inte heller någon jag kan fråga, så ni får gärna hjälpa mig. Är denna unghästanläggning fortfarande aktiv? Någon som vet? Varken hemsida eller mejl fungerar.

Tacksam för svar!

Sv: Ballykeane Stud

Nej de lade ner för några år sen, det lönade sig inte när estland blev ett unghästland, det är billigare där;)

Sv: Ballykeane Stud

Som de andra redan har konstaterat så är den tyvärr nedlagd, jättesynd! Var där på praktik för snart 10år sedan, det var så himla trevligt! Hästarna hade det verkligen kanon! :)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
947
Senast: Cattis_E
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 366
Senast: KesoNeso
·
Foder & Strö Jag har insett att jag behöver komplettera med höpellets till min gamla häst. Tandkoll utfördes för en månad sedan, och hästen har...
Svar
4
· Visningar
656
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 666
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna