Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aubergine, paprika, gurka, chili, någon mindre squash eller pumpa, melon, dahlia, diverse blandade kryddor tillsammans.Visa bifogad fil 144526
Tips på vad kan odla i sånna hinkar?
Ska gilla bo i söderläge och gilla massa sol
Utom tomat (behöver inga mer)
Åh den var fin. Var har du köpt den?Har flyttat in en liten katt på min balkong
Visa bifogad fil 145489
Åh den var fin. Var har du köpt den?
Jag har en katt på balkongen men kan tänka mig en till kika fram mellan krukorna.
Tack ska kika därPå Amazon
Jag ligger lite efter alla andra.
Har införskaffat växter, som jag håller på att bestämma mig för hur de ska arrangeras. Förra året blev det jättebra, i år får jag inte riktigt till det. Jag verkar har dock löst problemet med att balkonglådorna inte vill hänga rakt på räcket. Några spillbitar som blev över från min fars trappbygge gjorde stor skillnad.Visa bifogad fil 146211
Tack! All of them..Verkligen min stil, så fint Vad är det för olika blommor?
Skrev ju på kontraktet för en lägenhet med balkong i fredags så nu behöver jag inte bara tjuvläsa
Tack! All of them..
Bortifrån vänster till höger är det daggsalvia, rosa småblommig nejlika, gul småpetunia "million bells", orange-röd tagetes, lavendel, vit lobelia, heliotrop, rödorange nemesia, en nästan svart småblommig pensé, gul nemesia och murklocka.
Förra året hade jag liknande och då såg det ut såhär framåt sommaren: (million bells i annan färg, väldigt liten, knappt synlig heliotrop, vit pensé, lavendel, penningblad, daggsalvia, timjan, nejlika, lila pensé och gul nemesia.)
Visa bifogad fil 146225
Man "ska" väl enligt konstens alla regler inte göra det - men jag strävar efter lite halvvild sommarängskänsla med mängder av olika färger och texturer. Försöker dock ha en del återkommande (i år dubbelt av lavendel, daggsalvia och rosa nejlikor, samt två million bells i olika färger och tre olika nemesior). Siktar också mest på småblommigt för att förstärka ängskänslan. Jag planterar också mycket tätare än man ska.Jag måste våga blanda ännu mer alltså, superfint
Min erfarenhet är att de blommar ut snabbt. Bra att den har knoppar!Min Dahlia har brunnit upp . Den ska tåla sol och eftersom balkongen är sydväst så är det ingen sol fram tom 12, 13. Jag vattnar rikligt varje dag.
Visa bifogad fil 146285
Har du avhärdat den?Min Dahlia har brunnit upp . Den ska tåla sol och eftersom balkongen är sydväst så är det ingen sol fram tom 12, 13. Jag vattnar rikligt varje dag.
Visa bifogad fil 146285
Har du avhärdat den?
Mvh hon som precis avhärdat alla blommorna till balkonglådorna för att inse att det behövde kompletteringshandlas. Så nu får jag otåligt väntar en vecka till