Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blommor till krukorna och en hink med solrosor
Till nÀsta Är tÀnkte jag ha en kruka med rabarber dÀr. Lagom med en planta, en paj och en omgÄng muffins, sen Àr jag less pÄ rabarber
Visa bifogad fil 124070
Vad blev inspektionspatrullens () utlÄtande?Blommor till krukorna och en hink med solrosor
Till nÀsta Är tÀnkte jag ha en kruka med rabarber dÀr. Lagom med en planta, en paj och en omgÄng muffins, sen Àr jag less pÄ rabarber
Visa bifogad fil 124070
Vad blev inspektionspatrullens () utlÄtande?
Kul projekt! đ¶Sen har jag mina chili och paprikor.
Dom som det Àr flest av Àr mina lila generations chilisar. Tror dom Àr uppe i 4 generationen nu. Har tagit frön frÄn frukterna och satt nya Är efter Är.
IÄr har det bott nÄgon i vÀxthusena sÄ alla blad har hÄl i sig, men verkar vÀxa pÄ endÄ.
Visa bifogad fil 124445
Det Ă€r det. FĂ„r se hur lĂ€nge jag kommer ihĂ„g att spara frön till nĂ€stkommande Ă„r bara.Kul projekt! đ¶
Jag har ocksÄ lila chilis som har sparats frÄn Är till Är. En kompis fick av sin granne, en Àldre kvinna som gick bort hÀrom Äret drygt 90 Är gammal. Hon hade tagit tillvara frön Är efter Är, och sen hon gick bort sparar min kompis fröna, planterar ett gÀng och ger bort till andra. Tycker att det Àr extra roligt med en sÄn historia bakom vÀxterna.Det Àr det. FÄr se hur lÀnge jag kommer ihÄg att spara frön till nÀstkommande Är bara.
Vilka fina!!!Nu har det gÄtt sÄ pass lÄngt pÄ sÀsongen att de vÀxter som köptes i vÄras har blommat ut. DÄ fÄr man köpa nya
Hoppas de kommer hÄlla sig fina augusti ut
Visa bifogad fil 124525