Balkongnätt

MidnightSoul

Trådstartare
Jag har nättat in balkongen så katten kan få vara ute utan att jag behöver känna mig orolig för att han ska kunna hoppa ut. Men har kan man dekorera nättet så det blir lite fint ute på balkongen? Specielt jul tänkte jag på.

Förlåt... Men nätt kan du vara i kroppen, nät har du uppe! :D:p;)

Har inga förslag, vårt nät märktes knappt så vi dekorerade det inget mer än blomlådor ute på balkongen med växter som inte var giftiga för katter.

Menade så klart nät. Blomlådor ska det bli men skulle vara trevligt med något smått hängandes i nätet. Inget för stort som förmörkar balkongen :)

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Min katt har hoppat från balkongen, första våningen för 5 timmar sedan. Hon verkade OK, åt lite mat precis som hon brukar men nu...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 270
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
457
Senast: escodobe
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 120
Senast: ameo
·
Övr. Katt Hoppas på tips från kloka Buke! 😊 Både jag och min pojkvän har katt. De har inte fått träffas än, och det jag funderar på efter att...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: fejt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka