orion_x

Trådstartare
Har varit iväg två gånger nu och tränat dressyr på Limman och vi har redan haft ordentliga aha-uppleverlser bägge gångerna. Jag trodde vi skulle vara på en gemensam ganska halvkass nivå;) , men det visar sig att pållen kan nog mer än jag ändå.. och jag hamnar efter henne. Redan:eek: :angel: :p .
Så finns det några bra balansövningar man kan göra från backen utan att behöva hoppa upp och störa hästen? Har hela sommaren tränat att stå på balansplatta, pga mitt knä, men det känns som en baggis jämfört med att hålla en bra balans på hästen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 329
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Nu är detta ett blandat problem men i grund och botten ligger det hos mig psykiskt. Vill helst ha bra positiva eller iaf realistiska...
Svar
14
· Visningar
1 813
Senast: MattiZ
·
Ekonomi & Juridik Hej Jag har studsat över flera annons senaste tiden som är på väldigt dårligt engelska, och sen från ofta konstiga herr namn som "Evan"...
Svar
5
· Visningar
1 638
Senast: Loons
·
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 881
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka