T

TheBlackOne

Ja, då går man äntligen sista året på gymnasiet och studentbalen närmar sig med stormsteg. Klänningen börjar bli klar men så tornar nästa problem upp sig; transporten dit. Jag har funderingar på att åka dit med häst och vagn, men äger själv ingen extra ordinär pjäs passande för ändamålet. Någon som har en aning om vart man ska vända sig om man ämnar "hyra" ett elegant ekipage? :bump:

Sv: Bal-dax!

Tyvärr alltför långt. där har ni väl riktigt snöföre .Skulle med glädje ha en sådan körning med faklor o bjällerkrans .Då kommer epor skotrar eu moppar och rostiga bilar att vara avundsjuka så att cromen kommer att bli grön.

Senast ändrad:

Det finns flera som håller på med uppdragskörning här i Västerbotten. Bla min gamla tränare, skickar pm!

ja jätte bra ide!!

jag körde min kompis på hans bal i sommras på varberg fästning

index.php
.

provar med bilden igen... :D

46725_1201437540.jpg

Åhhh! en sån vagn hade jag velat ha ju! Det bidde ingen häst o vagn för min del. Fick nöja mig med en gammal ford från 1929. Men men det blev inte så pjåkigt iaf. :D

pic_show_id22488086.html

(jag i röd klänning)

Liknande trådar

Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 475
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka