Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Jag har alltid varit skeptisk till dem eftersom det var så uppenbart manipulerade bilder i katalogen. De hade fyllt i färger och grejat med storlekar så jag tyckte de verkade vara så otroligt oseriösa. Men eftersom det bara är Låtta som ger dem negativ kritik(och riktigt svidande sådan) så kanske man skulle våga ge dem en liten, liten chans.
men jag ska fråga min mor om hon kommer ihåg vad dom hette.
Slängde det... om jag inte minns fel så var skottkärran 30 cm...
Tack för dagens rejäla garv!De har kännts lite för overkliga på nåt sätt. Nästan porriga.
Dessa Beställde jag, hur de smakar återstår att se väl
Tack för dagens rejäla garv!
Lånar tråden pyttelite. Jag var inne och kikade på hemsidan men hittar ingen information om vilken zon som gäller för frön och plantor. Har jag missat de eller finns de helt enkelt inte?
Deras hallon är UNDERBARA! Massor med bär redan första året, megastora och faktiskt de godaste jag ätit för övrigt är jag bara possitiv av Bakker, allt jag köpt har funkat bra, lite dyrt bara tycker ja tyvärr...
mamma har beställt från bakker och hon var inte nöjd. Hon sa att lökar och sådant var ok men större saker skulle man akta sig för att beställa. Men kanske har de blivit bättre nu
Jag har oxå reagerat över deras bilder... en del är skrämmande ifyllda, men som sagt, jag har vare nöjd med det jag köpt, tar väll bilderna me en nypa salt kanske...