• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Chequille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 388
Sv: Bakir ox

Tack o tack o tack:bow:
jodå, de går å läsa:) kanske va chantina då, fast dom stavat fel på allbreedpedirgee.com för de va också ett stoföl fött 94:idea:

vart får ni tag på all fakta förresten..?

Senast ändrad av en moderator:

Tack o tack o tack:bow:
jodå, de går å läsa:) kanske va chantina då, fast dom stavat fel på allbreedpedirgee.com för de va också ett stoföl fött 94:idea:

vart får ni tag på all fakta förresten..?

I mitt fall tog jag reda på "alla" utställningsresultat fram till 1991 och la upp dem i ett kartotek.Har försökt uppdatera med excel men de senare åren har det inte publicerats fullständiga resultat så det har gått väldigt trögt.

jaha:) började intressera mej för avel och släktsdrag och sånt först när jag skaffade min arab, så jag är helt nybörjare och vet ingenting:D de är ju riktigt kul! tycker att dom borde ha något slags register på sahf's hemsida (ungefär som dom har på svensk ridponny..) så man ser alla registrerade hästar , deras stam och vem som äger dom.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
718
Senast: grodan21
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 592
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 614
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 476
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka