Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
få man ha med sina ponnys?
denna har jag dock lämnat tillbaks ;
Ja vad har era hästar för bakgrund? har med mej gått en MSV fälttävlan, vinster i lätt klass, LA dressyr, Lb hopp.
Hur länge har ni haft den? hade honom i ca. 1 år o 5 mån eller ngt sånt
Vad hade den gjort innan ni köpte/låna/fick den? inriden, gått lite dressyr. han var väl aldrig hoppad med ryttare. första gången jag skulle rida i ridhus fick ägaren longera oss o han for mellan väggarna Helen frågade hur jag kunde våga rida den där hästen
Vad gör den nu? Nu står han hos Rut och ska säljas antar jag.
Stam? e. åstratorps Mowitz, u. nancy Fiona. eu. Åstratorps Menuette
Ålder? född 2001
Min c-ponny som jag sålde för inte så länge sen ;
Ja vad har era hästar för bakgrund? har med mej gått msv a fält, la dress och la hopp.
Hur länge har ni haft den? ca. 5år
Vad hade den gjort innan ni köpte/låna/fick den?Hade hoppat med ryttare och var riden typ xD
Vad gör den nu? Är såld till Skälvsätter.
Stam? Dansk Import
Ålder? född 97
Är kommer min presentation!!
Ja vad har era hästar för bakgrund?
Det ena stoet köpte jag som grön 6-åring. Hon hade då några placeringar i 1 m hoppning och debutant fälttävlan och lätt dressyr. Hoppdiplom och 888 på gångarter som tre åring.
4 åringen hade placeringar sedan tidigare i 1 m hoppning och debutant fälttävlan. Slutade 7:a i championatet nu i höstas.
Hur länge har ni haft den?
Den äldre har jag haft i snart 3 år, fyra åringen har jag haft i 6 eller 7 veckor nu...
Vad gör den nu?
Det äldre stoet går *-stjärningt, 120 hoppning.
4-åringen har jag bara startat i 90 och 100 cm med placering ännu...
Stam?
Det äldsta stoet är efter Oldtimer xx u. Strega (som vann Breeders och lämnat bl.a OS-hästen Amaretto) ue. Napoleon.
4-åringen är efter Airline H u. Rosenmö xx(som var plac. i **-stjärnigt och hennes äldsta avkomma har startat **-stjärnigt ue. Carlie boy xx
Ålder?
1999 respektive 2003
Är kommer min presentation!!
Ja vad har era hästar för bakgrund?
4-åringen är efter Airline H u. Rosenmö xx(som var plac. i **-stjärnigt och hennes äldsta avkomma har startat **-stjärnigt ue. Carlie boy xx[/I]
Alltså visserligen är Lady inte skimmel men hon är ju efter Aerline (OBS! stavningen Aer...) så välkommen till Rosa klubben! alla aerline hästar har gratis medlemsskap....
Snygg som attans
Så det är du som har Lady, kul att du har hittat hit, fungerar allt bra med henne??
// Anna som också rider runt på bellas gamla hästar
Lycka till med Lady! Hon såg trevlig ut på championatet i höstas. Ska bli kul att kanske få följa henne här på Buke framöver?
/Nelle som var med när Lady var liten och jagade hennes mamma över hela betet när de skulle flyttas. Härliga timmar som resulterade i hemska skavsår
Härlig individ är det iaf, kanske lite för bra självförtoende i vissa fall bara.....
Blir du glad om jag säger att jag har allvarliga planer på att tillverka en Aerline avkomma till våren? (självklart inspirerad av din ståtliga grålle)Får jag också vara med i kubben då?
Låter verkligen som hennes morsa och storebror Blitz. Han är en tuffing! Eller i alla fall var. Hade inte en ryttare som Bella haft honom från början så hade han nog aldrig kommit ut ens på en debutant!
När Bella skadade foten fick jag hoppa terräng på honom och jag fick honom knappt att trava När han väl började trava slog han bakut så mycket att vi knappt tog oss frammåt. Efter några minuters "bara för att jag inte är Bella så kan man gör som man vill"-snack så hoppade han allt utan problem...
Lycka till med henne! Det är en fin liten madam
Vad gör Blitz nuförtiden??! Har inte sett honom ute på banorna på länge...
Flyttade inte han till Stockholm??!