NightRain
Trådstartare
Jag fick ett meddelande idag av en av stalltjejerna som såg min häst äta bajs.. jag har aldrig sett honom göra de innan så funderar på varför han gör de..
har läst runt lite men de sägs å står så olika med de där.. så frågar er vad ni har för åsikter å vad ni vet?
jag har en uträknad foderstat till honom som jag följer å har för kanske snart 2 månader sen fått tillsätta massa proteiner så de får han iaf för läste nånstans att de är brist på de men de kan de ju inte vara nu då känns de som iaf..
nån annan säger att de är brist på b-vitamin. nån annan att de har med pälsfällningen att göra.. eller problem med tarmfloran.
vad har ni att säga om de? har ni erfarenhet av de?
vad jag fattar som så är de inte farligt?
å om nån vet vad man kan göra åt de så vore de ju bra..
har läst runt lite men de sägs å står så olika med de där.. så frågar er vad ni har för åsikter å vad ni vet?
jag har en uträknad foderstat till honom som jag följer å har för kanske snart 2 månader sen fått tillsätta massa proteiner så de får han iaf för läste nånstans att de är brist på de men de kan de ju inte vara nu då känns de som iaf..
nån annan säger att de är brist på b-vitamin. nån annan att de har med pälsfällningen att göra.. eller problem med tarmfloran.
vad har ni att säga om de? har ni erfarenhet av de?
vad jag fattar som så är de inte farligt?
å om nån vet vad man kan göra åt de så vore de ju bra..