Bajsar i krubban!!!!

Sv: Bajsar i krubban!!!!

Jag började med transportkrubba, som man kan plocka bort när "lortpelle" ätit klart! Fast det var ju ett tips, jag tror jag ska hänga upp krubbor i hörnen, så det blir lättmockat.:rofl: :rofl: :rofl:

Sv: Bajsar i krubban!!!!

Ha ha min häst gjorde också det... kändes ju liksom bara inte frächt. Men det enda var att helt enkelt byta plats på krubban så var det inget problem längre... Så byt plats han kommer förmodligen fortsätta bajsa påsamma ställe.
Lycka till!!!
Mvh Emma

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 203
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 259
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: Blyger
·
Hästvård Vi har stött på lite funderingar med vår häst. Han har varit spänd i ryggen och behandlades för detta. Veterinären var inte orolig utan...
Svar
0
· Visningar
538
Senast: slant98
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka