Bästa bärplockaren?

vilde

Trådstartare
Som jag förstår går det fortfarande att plocka lingon norröver. Planerar en cykeltur åt det hållet och hade gärna haft en 15 kilo lingon eller så med mig hem men jag behöver en bärplockare, har bara plockat för hand tidigare och det tar för lång tid så en bärplockare skall köpas. Men vilken är bäst och till ett rimligt pris?
 
Sök på loppis.
Jag har hållit i sådana av plast och tyckt de varit smått odugliga. (nån som använder sån får dementera :) )
Jag föredrar metall.

1727463644909.png
 
Köpte en sån i plast, kommer inte ihåg varifrån. Tyvärr helt oduglig, plockar hellre för hand än med den. Inte till så mkt hjälp kanske 🙈
 
Jag har en enkel, helt i plast, inköpt på Coop eller liknande. Fungerar helt ok, dock är den dålig på att hitta lingon, kanske någon annan variant är bättre?
 
Jag har också en i plast, och förmodligen också en i metall någonstans som jag dock inte hittar. Har plockat många liter bär med plastplockaren utan problem.
 

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 172
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 743
Senast: Blyger
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 560
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp