Badrumslampa

bambi82

Trådstartare
Vad har ni för några lampor i era badrum? Behöver lite hjälp med idéer. Vill ha en "snyggare" lampa och en över handfatet med bra ljus. Jag har svart golv och silverfärgade väggar.

Vad har ni för några lampor i era badrum? Behöver lite hjälp med idéer. Vill ha en "snyggare" lampa och en över handfatet med bra ljus. Jag har svart golv och silverfärgade väggar.
Här är en till som tycker det är smått hopplöst.... Ser fram emot tips :)

Jag skulle vilja ha nya armaturer på min lilla toa men har inte hittat något jag tycker skulle fungera.

Men det är även svårt med belysning i vanliga rum. ALLT är mysbelysning. Vill man ha ett gott ljus är man hänvisad till spotlights. Urtråkigt.

När vi renoverade nu satte vi led-spottar i taket, vägglampor jämte spegeln och en kristallplafond i taket. Alla styrs separat så det kan vara både mysbelysning och ljusterapi-rum :angel:
På bilden syns dock inte plafonden. Kan ordna bild om du är nyfiken :)

badrum2.jpg

Jag köpte en superfin (dyr!) badrumslampa från Karlskrona lampfabrik. Stor besvikelse när den väl var uppsatt och det är så högt i tak att man inte ser alla fina detaljer :down:

Över handfatet har jag ett spegelskåp med ljus nedåt över handfatet och en ljusramp inuti spegeln längst upp.

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hemmet Jag har ett ganska litet badrum som jag skulle vilja ha en tvättmaskin till. Hade helt klart varit enklare platsmässigt med en toppmatad...
Svar
4
· Visningar
712
Senast: Dorinda
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
731

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Unghästfasoner?

Omröstningar