nevin

Trådstartare
Skulle bada lillkillen i förmiddags och tappade upp vatten. Smart, tänkte jag, att hälla i lite babytvål medans vattnet rinner i, så slipper jag slabba med det sen.... MYCKET skum blev det, men det verkar inte ha stört honom, snarare tyckte han nog at det var rätt mysigt med allt det vita, njuka runt kroppen!

15452713.jpg
 
Sv: Badpojke!

Ja, visst är han gullig, ser så där lagom helnöjd ut! Han låg och bara flöt runt i det där, och blev ledsen när han fick komma upp......
 
Sv: Badpojke!

Vilka underbara bilder!
Jag har ju ingen egen bebis nu. Men jag har underbara bilder på min systerson i badet med massa skum. Måste få visa dem och bli lite gladare...

 
Sv: Badpojke!

Vad go´han ser ut! Och skum överallt, till och med på huvudet:)
 
Sv: Badpojke!

Ja, han kan smälta is med sitt leende och ögon...
Kommer krossa många hjärtan i sina dar:love:
 
Sv: Badpojke!

Vad go´han ser ut! Och skum överallt, till och med på huvudet:)

Moster är inte skyldig till att se till så att han har skum överallt :angel:

Det där är min prins, jobbigt bara att han bor i Göteborg och jag bor i Västerås.. Saknaden blir stor alltför ofta..
 
Sv: Badpojke!

Ja, mitt hjärta smälte han med det där leendet helt klart, supersöt!
 
Sv: Badpojke!

Ja, usch, det var långt mellan er........ Tur att det finns kort att titta på då.
 
Sv: Badpojke!

Vad gulligt :love:

Alvin får mest duscha med mig på kvällarna. Tyvärr är det en bekvämlighetsgrej från min sida, jag badade Elis mycket på eftermiddagrna när jag var själv. Men badar jag Alvin nu så går det så vilt till när brorsan hans ska hjälpa till.

Dock behöver jag inte känna mig så slö, Alvin blir nästan ledsen varje gång han får bada. Tror han blir lite rädd. Duscha däremot har han alltid älskat. Elis var tvärt om, rädd att duscha men älskade sin vattenbalja. Kanske blir lättare när Alvin kan sitta själv och jag kan ge Elis någon procents uppmärksamhet under badet.
 
Sv: Badpojke!

Jag funderar på att ta med lillpilt in i duschen ikväll och se vad han tycker! Det är ju lite enklare att duscha än att dra fram baljan helt klart, men det återstår att se vad lillen säger:)
 
Sv: Badpojke!

Underbart :love:


Man får INTE visa söta bebisbilder när jag måste vänta ända till april på min :mad:
 
Sv: Badpojke!

Hehe, sorry:D, men lagom till våren har min lilla kille blivit ett yrväder som håller på att få tänder, vilket brukar kunna vara mindre gulligt, så då får du lägga ut gullebilder åt oss istället!
 
Sv: Badpojke!

*knackar lite på magen* Ska du inte komma ut nu?

Gud vilken liten sötnos. :love: :love:

/odugling - som också vill ha en skummig bebis!
 

Liknande trådar

Tjatter Som rubriken, vad gillar du i teorin men inte i praktiken? Jag gillar verkligen tanken på långa lyxiga bad med skum, ljus och hela...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 304
Senast: Mineur
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 312
Senast: Calmiche
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 075
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 739
Senast: nickan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Smaklig munkpeppar
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp