Sv: Badminton

Jag fortsätter väl här.. :cool:

Anna Hilton ett stopp och 29.2 tidsfel, ligger på 24e plats av 30 så här långt.

Dag går ut 16.22 svensk tid.

Dag dubbelnolla, in på 14e plats. De där två tillsammans är verkligen en terrängmaskin. :)

Terrängsummering!

Victoria 12a på 48.8 (efter 4.8 tidsfel), 13.2 straff efter Lucinda som leder.
Dag 20e på 54.8, 19.2 straff efter.
Hilton 37a på 104.6.

Av de 77 startande i dressyren strök sig 22 stycken före terrängen.
5 som blev uteslutna och 7 som utgick i terrängen.

Ja, fy. :( Ingen rolig dag i Badminton idag. Har hänt lite för mycket den sista tiden tycker jag.

Fransmannens häst fick enligt Ridsport en svårstoppad blödning, menar de att den hästen dog av "förblödning" tro? :cry:

Ja det verkar inte bättre. Enligt Badmintons hemsida så bröt ekipaget en flagga och flaggan lyckades skada en artär :crazy: Verkligen maximal otur:(

Det sista jag läste/hörde var att de trodde att det kunde vara en hovböld. Vi får hoppas på det.

Mm, verkligen!

(Hörde att Mister hade bosatt sig i England ett tag, är han verkligen tillräckligt gammal för att flytta hemifrån..?! ;) )

Mm, verkligen!

(Hörde att Mister hade bosatt sig i England ett tag, är han verkligen tillräckligt gammal för att flytta hemifrån..?! ;) )

Nej, egentligen inte, han är på summercamp och roar sig! ;) Men vi ska över nästa vecka o kolla att han sköter sig.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Äpplet.
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 214
Senast: lirco11
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
877
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈