Bellapops

Trådstartare
Lucinda Fredricks rider in på 76,80%, 34,8 i straff!!!
Makalöst bra! :bow:

Hojta till om ni hittar klipp på nätet.
Spännande, det lär ju bli svårt att klå.

Sv: Badminton

Vad tror ni då? Vem vinner? :)

Det är ju oerhört svårt att säga, i sådana här tävlingar brukar det ju vara terrängen som avgör men Zara Phillips är säkert en het kandidat hon får säkert lite prinsesspoäng som når under 34 straff. Det andra gör hon ju briljant så why not her?

Kan bara rekomendera web-radion :banana: där får man reda på resultaten direkt.
Om jag hörde rätt så fick Zara 41.2 straff

De är inte så snabba på den där sidan, fortfarande inga resultat från Zara Phillips och hon skulle rida 10:42.. :mad: Hilton har också ridit, 11:10.
men det är engelsk tid.. :) så Anna hade inte ridit..

och Viktoria 44 :banana:

någon som härde vad som hände? svärsonen klippte gräset precis utanför fönstret så jag missade vad det var

Fantastiskt ju :) Det kan ju inte hänt så mkt då eftersom det var proffsigt korrigerat :idea:

13 plats efter dressyren det är fan inte illa pinkat !!!! Hoppas verkligen hon kan hålla ihop det nu i terrängen och framförallt i banhoppningen sista dagen.

Senast ändrad:

Kim Severson ligger ju ett straff bakom så jag tror på vinst för henne det ekipaget är ju asbra :love:

Fantastiskt ju :) Det kan ju inte hänt så mkt då eftersom det var proffsigt korrigerat :idea:

13 plats efter dressyren det är fan inte illa pinkat !!!! Hoppas verkligen hon kan hålla ihop det nu i terrängen och framförallt i banhoppningen sista dagen.

Helt klart ett stort kliv upp i dressyren för henne. Kul!
Håller tummarna..

KL

JJ var orolig för banan, men glad för att svenskar skulle vara med och preppa men nu verkar det som om det jäser i leden så det kanske blir fler förändringar i terrängen? :crazy:
Häftig bangång på hemsidan :idea:

Hej hej.
Kollade infon om ryttare o hästar, Headly Brittania var 15,3hh.
Är det typ 1.53m?
/W

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Äpplet.
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 213
Senast: lirco11
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
877
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka