N

Nyrelski

Någon som vet när och på vilken kanal de visar därifrån på TV?
Hörde de skulle visa direkt på BBC men vet inte vilken BBC-kanal. Eurosport visar bara sammandrag.
Jag måste gå på jakt efter någon som har kanalerna så jag är ute i god tid :D

Ska tyvärr inte dit så jag måste ju se på TV! :)

Sv: Badminton

Tack, länken funkade inte nu men jag får kolla igen om ett par dagar

Jag skall dit och titta :rofl: :angel: ......och på så sätt skaffa ytterligare mod!!!

Någon avundsjuk människa här????;)

Flyger över på fredag (5/5) och hem på måndagen......700 kronor t o r

Ja :mad: Flera i stallet och grannen ska åka, men jag måste vara hemma och passa hästarna :mad: :cry:
Men jag är på jakt efter någon med BBC och ska förhoppningsvis följa iaf terrängen direkt :)

Glöm att jag skrev att jag hade BBC är uppbokad den dagen *ledsen* ville se juh!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 486
Senast: fixi
·
Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 808
Senast: jemeni
·
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
36
· Visningar
7 503
Senast: gulakatten
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka