Badkläder *inspotråd*

Mirre

Trådstartare
Har konstaterat att jag behöver lite nytt till sommaren, kan bara inte bestämma mig för vad. Ge mig lite inspiration :p
Var kan tänkas hitta något bra för bra pris?

Har konstaterat att jag behöver lite nytt till sommaren, kan bara inte bestämma mig för vad. Ge mig lite inspiration :p
Var kan tänkas hitta något bra för bra pris?

Jag funderar på den här, om den är svart i botten för vill bara köpa en ny överdel då jag fortfarande ammar.
144801689429745556.png

Hur storbystad är du, klarar du dig med lappar som täcker brösten eller behöver/föredrar du någon form av stöd och/eller stoppning?

Jag blev sugen på dessa:

hmprod

hmprod

Men eftersom min bröllopsklänning är axelbandslös så behöver jag ha en bikini som är axelbandslös, vill ha fin bränna till augusti :)

Gör ett allmänt svar här nu.
Är på jakt efter något hyfsat färgglatt (nästan alla mina kläder är svarta, så måste ha lite färg) som har lite stöd och gärna något som kan hålla in på höfterna lite :p

Många fina förslag här inne :)

Om du är ute efter lite stöd så skulle jag rekommendera att köpa med separat underbandsstorlek och kupstorlek, oavsett om du söker med bygel eller utan. Knytbikinis eller bikinis som bara finns i S,M,L osv brukar i allmänhet inte direkt ge stöd. Jag har inga förslag på specifika bikinis, men märken du kan kolla på är t.ex. Curvy Kate, Freya, Asos eget märke och Change. De två första märkena kostar rätt mycket i Sverige, men man kan hitta väldigt bra deals på utländska nätsidor. Om du söker nånting som döljer lår och rumpa så kanske en sån här modell kunde vara nått http://www.brastop.com/curvy-kate-luau-love-swim-skirt-flamingo

Om du är ute efter lite stöd så skulle jag rekommendera att köpa med separat underbandsstorlek och kupstorlek, oavsett om du söker med bygel eller utan. Knytbikinis eller bikinis som bara finns i S,M,L osv brukar i allmänhet inte direkt ge stöd. Jag har inga förslag på specifika bikinis, men märken du kan kolla på är t.ex. Curvy Kate, Freya, Asos eget märke och Change. De två första märkena kostar rätt mycket i Sverige, men man kan hitta väldigt bra deals på utländska nätsidor. Om du söker nånting som döljer lår och rumpa så kanske en sån här modell kunde vara nått http://www.brastop.com/curvy-kate-luau-love-swim-skirt-flamingo
Ska kolla på dem märkena, framförallt Asos. Den modellen kan absolut vara något, det var snygg färg också.

Tack för tipset om sida!!! :bow:

Jag köper nästan aldrig hela bikiniset utan tycker det är fint att ha tex svart nederdel och en härlig färg på överdelen :) Fick flera underdelar i julklapp av min sambo eftersom att vi ska på solsemester, bland annat en modell med "scrunch" baktill - det var riktigt fint faktiskt :D jag är smal och lite "rak" så rumpan ser kurvigare ut i dem.
Jag ska beställa någon ny överdel också, tyckte H* hade ett par fina!

Liknande trådar

Hemmet Behöver ganska akut byta spis (inbyggnadshäll) och fläkt i köket och det kommer ganska olägligt, då en stor del av bufferten hamnat på...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 440
Senast: Kakis
·
Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 652
Senast: co-SMAD4
·
Juridik & Ekonomi Ett gäng ungdomar skall i sommar äta lunch i Tallin. Ungefär hur mycket Euro kan man tänkas behöva skicka med? Hur är priserna där?
Svar
1
· Visningar
319
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
834
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar