Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har konstaterat att jag behöver lite nytt till sommaren, kan bara inte bestämma mig för vad. Ge mig lite inspiration
Var kan tänkas hitta något bra för bra pris?
Den var snygg! Var hittade du den?Jag funderar på den här, om den är svart i botten för vill bara köpa en ny överdel då jag fortfarande ammar.
Den svarta överdelen var så snygg!Jag blev sugen på dessa:
Men eftersom min bröllopsklänning är axelbandslös så behöver jag ha en bikini som är axelbandslös, vill ha fin bränna till augusti
Jag blev sugen på dessa:
Men eftersom min bröllopsklänning är axelbandslös så behöver jag ha en bikini som är axelbandslös, vill ha fin bränna till augusti
Den var snygg! Var hittade du den?
@Emtherlia Snygga helt klart, tror jag söker någon mer shortsliknande underdel dock. Men gillar överdelen
Ska kolla på dem märkena, framförallt Asos. Den modellen kan absolut vara något, det var snygg färg också.Om du är ute efter lite stöd så skulle jag rekommendera att köpa med separat underbandsstorlek och kupstorlek, oavsett om du söker med bygel eller utan. Knytbikinis eller bikinis som bara finns i S,M,L osv brukar i allmänhet inte direkt ge stöd. Jag har inga förslag på specifika bikinis, men märken du kan kolla på är t.ex. Curvy Kate, Freya, Asos eget märke och Change. De två första märkena kostar rätt mycket i Sverige, men man kan hitta väldigt bra deals på utländska nätsidor. Om du söker nånting som döljer lår och rumpa så kanske en sån här modell kunde vara nått http://www.brastop.com/curvy-kate-luau-love-swim-skirt-flamingo
Om du är ute efter lite stöd så skulle jag rekommendera att köpa med separat underbandsstorlek och kupstorlek, oavsett om du söker med bygel eller utan. Knytbikinis eller bikinis som bara finns i S,M,L osv brukar i allmänhet inte direkt ge stöd. Jag har inga förslag på specifika bikinis, men märken du kan kolla på är t.ex. Curvy Kate, Freya, Asos eget märke och Change. De två första märkena kostar rätt mycket i Sverige, men man kan hitta väldigt bra deals på utländska nätsidor. Om du söker nånting som döljer lår och rumpa så kanske en sån här modell kunde vara nått http://www.brastop.com/curvy-kate-luau-love-swim-skirt-flamingo
Gillade verkligen den svarta! Vart är den ifrån?Jag blev sugen på dessa: