Badkarsgrej

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare I have a dream
  • Startdatum Startdatum
I

I have a dream

Jag letar efter en grej som man kan ha till badkaret, och ställa ljus på t ex. Ibland är det glashållare på med, och bokstöd. Tvärsöver badkaret liksom...

Vad sjutton heter en sådan grej? Vart kan man hitta det?

Sv: Badkarsgrej

Jag har tagit ett sånt galler man har istället för hyllor i garderober. Fungerar fint att sätta vid fotänden och så lägga en bok eller andra prylar som man måste ha när man badar.

Annars använder jag gallret som torkställning när jag tex tvättat ylletröjor som behöver rinna av plant för att inte bli konstiga i fasonen.

Köpte gallret i fyndhörnan på ikea för 9:-.

Jag tror det stod "hylla" på paketet till den jag har.

Köpte den på en helt vanlig butik som har badrumsinredning, tapeter, färg och kakel.

Borde finnas på Bauhaus och liknande ställen?

Tack för svaren!

Jag har tyvärr inget IKEA i närheten, men annars hade det ju funkat. Dom hade en "badkarshylla" för en billig penning.
Bauhaus, Rusta, Jula, Clas Ohlson är kollat, men ingen hade inne. Något mer tips?

/ Dream - desperat efter en hylla!

hm Coop kanske.. eller nån inredningsaffär?? Ibland har en del färgaffärer sådant och badrums, vvs affärer kan ha.

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar