Badhuset! Applåder, tack!

L

Lithonit

Tack för era fina råd om hur man beter sig i badhuset. Jag klarade mig från att fila fötterna och bete mig oanständigt :angel:
Faktum är att det gick fantastiskt bra. :love: Det var glad och avslappnad stämning i omklädningsrum och dusch. Väldigt lite folk också- fredag mitt på dan. Men det var folk av alla modeller och storlekar, jag kände mig inte alls tjock eller malplacerad.
Det var en väldigt stor sak för mig detta. Jag har två små barn och har velat åka till badhuset sen dottern föddes, för drygt tre år sen, men inte "kunnat".
Att ge barnen vattenkompetens och de sociala kompetens det faktiskt är att gå till ett badhus har varit viktigt för mig.
Nu kan jag göra det. :)

Tack! :)

Sv: Badhuset! Applåder, tack!

Snyggt jobbat!

Snart kommer du upptäcka hur fantastiskt roligt det är att simma! Öva på att lära dig flytta så bra som möjligt så är du snart en fisk i badhuset :)

:D Ja!!
Jag har världens träningsvärk i armana...! Och då gymmar jag två gånger i veckan, är lite förvånad över vad det "tog" - ändå har jah "bara" plaskat runt idag. :)

Tack för pepp! :bump:

Starkt jobbat att trotsa sina hjärnspöken är bland det modigaste man kan göra:banana:

Heja! Bra gjort!!
:banana::banana:

Läste men skrev aldrig i din förra tråd men kände att nu bara måste jag skriva en rad å säga hur duktig du var som kom iväg och sedan kunde njuta av besöket också :)

Hurra!!! Bra gjort!!!!

...och som sagt ,peppdanser kan man inte få för många. Så nu får du en till ditt nästa besök

:banana::bump::banana::bump::banana:

:D

Måste vara otroligt skönt att övervunnit spöket och fått så mycket tillbaka! Simning är utmärkt motion, bland det bästa som finns för att bygga snygga muskler. Har du någon väninnan så kan ni ju turas om att passa ungarna medan den andra simmar.

Bra jobbat! :)

Ibland behöver man bara lite hjälp och veta ungefär hur det går till eller ser ut, för att man ska våga ta steget :)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 379
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 023
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 199
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
10 423
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Halloweenmat
  • Adventskalendertråden 2024
  • Menskopp