Bada med Hästen?!

K

Kalla

Jag skulle så gärna vilja åka i väg o bada med mina hästar.
De älskar verkligen att få simma,o bada.
Jag har nyligen flyttat upp till hässleholm, och vet inte riktigt var man får bada med hästarna o så. Tänka kolla om de finns någon där ute som vet någon sjö eller så där man får bada med hästarna? Helst i närheten av Hässleholm, Hörby eller Höör?! :bump:

Tacksam för svar!
:rofl:

Sv: Bada med Hästen?!

I Höör finns ju ringsjön! Där finns ställen där man kan bada med hästarna,var vid en sån vik en gång när jag var på ett ridläger på säbytorp,men det retar mig OTROLIGT att jag inte kommer ihåg var den ligger! Minns bara att vi red i nån skog och sen kom ut i en liten vik.

(Bor själv i Höör)

Tydingesjön i Östra Göinge. Dit kan man ta sig och hitta en liten vik där det inte finns sommargäster. Brukar själv rida dit. :)

badar gör du på guldkusten vid finjasjön. där är kanon att ställa släp, jättefin sandstrand och man kan dessutom rida inne på hovdala. helt underbart!

du kör in på hovdala området, sen mot skyrup. det är skyltat till guldkusten från grusvägen. ner till höger ska ni.

här har du karta över ridslingan.

lycka till, vi ses kanske där! ;)

ShowFile.aspx

körde förbi guldkusten häromdagen. det är väg nr tre el fyra ner till höger du ska.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 510
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 874
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 365
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 087
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka