Bada med häst Stockholm

ziri

Trådstartare
Hej! Tycker att det vore kul att bada med hästen i sommar.:o Någon som har tips på badplatser norr om Stockholm (Sollentuna, Upplands Väsby och där runt)? Andra tips mm? Tacksam för svar:)
(visste inte var jag skulle lägga tråden så ändra gärna!)

Ska tydligen finnas ett hästbad i Järfälla vid Översjön men hittar ingen exakt position.

Svinninge i Åkersberga har plats för hundbad/hästbad bortanför vanliga badstranden.

Letar samma sak men får inga uppslag.

Kom igen nu, Stockholm! Ingen som plaskar med hästen i sommar?

Ingen jättestrand, men vi badar i Rönningssjön. Där finns ett litet hundbad vid Skavlöten, inte stort, men funkar för typ 2 hästar i taget.

/L

Ska tydligen finnas ett hästbad i Järfälla vid Översjön men hittar ingen exakt position.

Svinninge i Åkersberga har plats för hundbad/hästbad bortanför vanliga badstranden.

Letar samma sak men får inga uppslag.

Kom igen nu, Stockholm! Ingen som plaskar med hästen i sommar?

Drar upp den här tråden igen - var planerar ni att bada någonstans med era hästar i sommar? :nailbiting:

Vad är det för regler för hästar på allmänna badstränder i era kommuner?

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 741
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: valy
·
Träning Hej! Var kan jag hitta info om igångsättning sv häst som stått av olika anledningar? Vill gärna ha ett schema för träning där hästen...
Svar
13
· Visningar
1 526
Senast: Mia_R
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 087
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar