Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver den badas? Mina badar aldrig
Min ena är också en skäck med mycket vitt, det går ann ändåMin ena behöver bada hela tiden. Skäck med mycket vitt, vita ben och svans. Fuxen har aldrig badat, men skulle nog behöva just nu.
@Yllekofta
Är det så pass varmt hade jag badat den om det behövdes, sen ut och beta den i solen så att den får torka.
Vid vilken temperatur badar ni era hästar?
Hästen är oklippt men har tappat det mesta av vinterpälsen och har en redan tunn päls men är otäckad. I stallet är det runt 5-8 grader under natten. Skulle ni bada hästen om det kommer vara 15+ ute under dagen?
Jag har badat lösdriftshästar vid -15 dom får dock självklart ha täcken efteråt. När den har torkat så spelar det ingen roll vilken temperatur det är?
Nej, precis! Jag har duschat hästarna när jag varit på ridhuset, då jag saknar varmvatten i mitt stall.Nej precis, travhästar duschar ju året runt och det verkar ju gå bra. Däremot kan det ju bli besvärligt om det är risk för fruset avlopp och så. Därför duschar inte jag mina om det är jättekallt ute, jag har ingen duachspilta med dörr att stänga.
Min ena är också en skäck med mycket vitt, det går ann ändå
Alltså, hur ofta behöver de vara kritvita? De mår ju inte dåligt av att vara grå/gröna/bruna.
Hur gör du?
Alltså, hur ofta behöver de vara kritvita? De mår ju inte dåligt av att vara grå/gröna/bruna.