Sv: Bad-dax!

Amen gud vad smart med badrock!!:idea:

Himla spektakel var gång Enzo ska bada eftersom hans päls tar sju år att torka. Varje gång han ryster sig så stänker han ner hela lgh. En badrock hade ju varit toppen för av någon anledning så stannar inte handuken som jag lägger över honom kvar:angel:
 
Sv: Bad-dax!

Det är supersmart!!
Ginger har på sig en av mina,hehe,som jag bara viker upp i benen och knyter lite löst runt magen.

Och Kitti har åxå en,en vit med en gul badanka på:D ,som jag faktiskt köpt speciellt för hundar i en djurbutik för 200kr.
Det funkar ju inte så bra med en stor badrock på en liten vovvsing.:angel:
Men den är faktiskt jättebra,täcker hela kroppen o frambenen,och med små knappar under magen.:love:
 
Sv: Bad-dax!

Note to self:

Köp badrock i barnstorlek till hunden.
 
Sv: Bad-dax!

Kul att se en Schippe här.
Vilken kennel kommer hon ifrån?
Jag tycker också att dina badrockar var smarta.
 
Sv: Bad-dax!

Ja det verkar bara vara jag som har schippe här,hehe:d
Hon kommer tyvärr från en tjuvparning,fast gladare kunde nog inte jag blivit!!:love:
 
Sv: Bad-dax!

Nä tack inte är du ensam jag har fem st.
Jasså ja sånt händer ju ibland, det råkade jag också ut för en gång för några år sedan.
Är du också med i schipperkeringen?
 
Sv: Bad-dax!

6 stora badlakan:eek:
Jag brukar göra av med 1 max 2 på mina 4 hundar tillsammans.
plutoduken är suverän.

Här är bild på 3 av dom som sitter och väntar på sin efter badet godis.

DSCN1118.jpg
[/IMG]
 
Sv: Bad-dax!

Förutom min avatar så har jag ingen här jag sitter på jobbet men jag kan sätta in det när jag är hemma.
 
Sv: Bad-dax!

Japp, 6 stora badlakan! Och ändå lyckas allting bli jätteblött ändå!
Då äre bra att svepa in dom i badrockarna!:D
*
Jaa,jag vill jättgärna se lite bilder:d
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 662
Senast: s957
·
Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 637
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Försökte hålla de kort, men gick inte så bra. Vet inte hur jag ska hantera denna situation då min hund morrar åt mig, kanske någon här...
2
Svar
38
· Visningar
5 324
Senast: Red_Chili
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 287
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp