Bäckenbensfraktur

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare nick
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 345
N

nick

Min jackrussel blev påkörd i onsdags fick 2 brott på bäckenbenet. Än så länge så ser det rätt oki ut. Han vill självklart inte stödja på benen men nu har han börjat kissa och äta för han är hemma igen.

Är det någon här som har haft hund med bäckenbensfrakturer? Vet säger när det är en sån liten hund så kan det läka av sig själv om hunden är stilla i flera veckor.

Sv: Bäckenbensfraktur

För några år sedan hörde jag på omvägar om en hund som hade en bäckefraktur. Har sett den på utställning och den rör sig väldigt väl och obehindrat.

Tror säkert det finns hopp för din JR. Vad sa vet?

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 822
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
400
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 325
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 497
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka