back on track

Sv: back on track

en något löjlig fråga men iaf...om man nu ska använda paddarna,vilka lindor är bäst?

Sv: back on track

ok,låter bra. Det lutar åt de med kardborreknäppning

är innan bara bekant med paddarna men är ju så mkt enklare med dom med kardborre. så själv införskaffade jag ett par igår då min lille pålle blivit halt nu :/ får vi se hur hon är idag efter en natt med dom :)

och som ngn skrev tidigare, att är de andra som släpper ut på morgonen blir dom nog glada om de bara är kardborre ist för att hålla på och linda av :P

Liknande trådar

Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Emma-pemma
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 971
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 919
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 700
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka