Back on Track!

Sv: Back on Track!

såg nu att hööks är svindyrt jämfört med originalpriset. morr. då får jag beställa därifrån i alla fall. ;)

Snobben skrev:
Skriv jättegärna hur du tycker det funkar när du testat ett tag!!! :d

Inte ptovat det än som sagt, men vilken IDIOT kom på att göra något som ska ligga mot en häst VITT..det är kritvitt..

Alexandra_W skrev:
Inte ptovat det än som sagt, men vilken IDIOT kom på att göra något som ska ligga mot en häst VITT..det är kritvitt..

Bara ett litet tag. :D Mitt är grått nu för tiden, har haft det sen i augusti men använt det jättemycket... :love: :love: :love:

/// ghost

Alexandra_W skrev:

Ha ha!Ja där har dom tänkt efter! :D

Ungefär lika smidigt som att göra vita benpaddar anser jag :D Min häst lyckas alltid göra dem bruna innan den är klart....även fast han har lindor över :crazy:

Förresten, vilken av de olika sorters paddformerna som BoT finns i ska man köpa om man vill ha dem som stallbandage? Hur fungerar BoT om man använder det under ridning?

Lilldamen har ryggvärmaren på sig nu iaf. Himla bra med liten unghäst, den täckte nästan från manke till svansrot =)

La på den vid 18-tiden, ska se hur hon känns och verkar vid nattfodringen om jag ska ta av den då eller låta henne ha den hela natten.

* lånar knapp*

Vad gäller paddarna, hur vänjer man in dom? Hur länge kan dom ha dom första gångerna osv? berätta hur ni gjort...

CosmicQueen skrev:
* lånar knapp*

Vad gäller paddarna, hur vänjer man in dom? Hur länge kan dom ha dom första gångerna osv? berätta hur ni gjort...

Inga paddar här utan ryggvärmare, men jag hoppade raskt över invänjningen och körde 14 h redan första gången. Kollade henne efter 6 h och hon var varm och gosig under men inte för varm och inte på något vis irriterad. Så första gången hade hon på den 14 h, sen har hon haft den nattetid ett par dagar och sen blev det dygnet runt, tar av täcket och borstar av en gång per dag och sen på med det igen. Inga problem.

(Däremot finns det säkert hästar som kan få problem och vill man vara på sen säkra sidan ska man såklart invänja, ville bara ge min erfarenhet, vad den nu är värd, på det är med invänjning ;))

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 851
Senast: Lavinia
·
Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 112
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har återigen stukat fotleden, vilket gjort dem svullen. Brukar då använda linda på dagen för att få stabilitet när jag går och...
Svar
12
· Visningar
1 039
Senast: Scata
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 642
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31