Back on track

E

elinsjobergh

Hejsan! Är lite nyfiken på bandageundrläggen back on track. Är det någon som har provat dem och vad tycker ni isåfall om dem?? Och sist men inte minst vad kostar dom? Dyr skulle ja tro!

Hallå :)Har också funderat på att prova dom bandageunderläggen till min häst som har en stor galla på ena bakbenet.Det är ganska dyrt men värt om det funkar.Tror ett bandage underlägg kostede typ 250-300 pix :crazy:
Gå in på www.backontrack.nu och kolla lite,kanske det står mer priser där.

vaddstycke 40*40cm kostar 296:- styck
45*40cm kostar 317:- finns även en ryggvärmare 1*1meter
den kostar 690:-, finns även kläder till människan,
gå in på hem.passagen.se/aspbarkpellets för priser och titta på det fullstora täcket. har en åring och har inte börjat använda än men ska i förebyggande syfte.

Sök på forumet om Back on Track så får du nog upp en hel del om ämnet! :)

jag har oxså tänkt köpa det täcket..ska kolla upp länken du la in och titta på priset... :D

Liknande trådar

Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
909
Senast: Svartkatt
·
Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 100
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Tjo, ja även om det fortfarande är flera dm snö på backen så går ju tankarna mot sommaren 🙈 Lite nyfiken på era erfarenheter av olika...
2
Svar
30
· Visningar
2 463
Senast: Shixle
·
Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 747
Senast: CFrisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka