Back on Track + Nypon?

Constance

Trådstartare
När jag kollar på lite olika hästshoppar på nätet, och kollar på deras BoT-sortiment ser jag ganska ofta att Nypon (oftast pulver) finns under samma kategori. Varför?

Har det något att göra med BoT? (framsteg m.m) Eller ligger det bara under den kategorin ändå?

Sv: Back on Track + Nypon?

Det är för att nypon är bra för lederna precis som BoT så tillsammans är det en bra kombination för lederna..

Sv: Back on Track + Nypon?

Aha. Jag visste inte att nypon var bra för lederna, men det kunde jag kanske ha räknat ut :p :o

Liknande trådar

Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 065
Senast: super
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 225
Kropp & Själ Jag har återigen stukat fotleden, vilket gjort dem svullen. Brukar då använda linda på dagen för att få stabilitet när jag går och...
Svar
12
· Visningar
1 038
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025