Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vår vakt är inte riktigt pålitlig längre så vi ser oss om efter en ny. Men vilken?
Nu har vi en Philips nånting, några år på nacken. Det ska vara bra räckvidd, och ett krav är att den syns (dvs lyser/blinkar eller vad de gör) när den larmar! Helst till vettigt pris också..
Man har inte nödvändigtvis ett kontrollbehov bara för att man vill ha någon form av babyvakt.spara pengar, köp ingen.
Mänskligheten har överlevt utan denna onödiga produkt.
Dessutom kommer du att må mycket bättre och kunna jobba på ditt kontrolltvång.
spara pengar, köp ingen.
Mänskligheten har överlevt utan denna onödiga produkt.
Dessutom kommer du att må mycket bättre och kunna jobba på ditt kontrolltvång.
ska se om jag hittar var jag lagt vår så kan jag kolla det.Topcom har vi tittat lite på, men inte kommit fram till om den blinkar/visar när den larmar, jag tycker det är bra om det är mycket annat ljud omkring.
ska se om jag hittar var jag lagt vår så kan jag kolla det.
Den stora fördelen med den är ju den oerhört mycket större räckvidden, som samtliga andra inte ens är i närheten av.
Fast beror ju på lite hur man bor och sådär`?
Vi har tre våningar och jag vill gärna höra om barnet vaknar när jag är längst ner och hon högst upp.
Eller om vi vill sitta ute på altanen och hon sover inne.
Är det ens ett argument? Tycker du det samma om bil, radio eller airbags?
ska man låta bli att skaffa hjälpmedel som gör livet väldigt mycket enklare, bara för att golit tycker att det är onödigt?För att???
Alla som föddes innan produkten fanns och större delen av mänskligheten klarar sig utan större trauman i alla fall.
ska man låta bli att skaffa hjälpmedel som gör livet väldigt mycket enklare, bara för att golit tycker att det är onödigt?