B vitamin brist?

Sv: B vitamin brist?

Det brukar finnas på Granngården. En bekant köpte B-vitamin där i flytande form som man har på maten.
 
Sv: B vitamin brist?

Jästtabletter är rika på B-vitaminer och hundar brukar älska dem. Går att köpa i djuraffärer men jag föredrar att köpa i hälsokostaffärer eftersom man då kan få tag på större burkar då.
 
Sv: B vitamin brist?

Jag gav min hund emins flytande B-vitaminer. De är för både hästar och hundar. Fungerade jätte bra på honom när han hade brist av det.
 
Sv: B vitamin brist?

b-vitaminer som man ger till människor funkar också. det är allra billigast. jag ger 1 tablett/dag till min 40 kilos. annars funkar shy-feeder (till häst) också är nog lättare att dosera om man har en liten hund.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ny studie pekar på att taurinbrist är vanligare förekommande hos hund än vad man hitills trott. Brist på aminosyran taurin är kan bidra...
Svar
3
· Visningar
616
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 139
Senast: Vovve
·
Småbarn En vän till mig är gravid och väntar sitt första barn. Hon bor i Tyskland. Jag håller på att sätta ihop ett litet paket med bra att...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: gulakatten
·
Hundhälsa Min mammas gamla hund har börjat bli stel i lederna på senaste tiden, så jag har försökt att hitta något tillskott att ge honom som hade...
Svar
4
· Visningar
450
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp